Педради
ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ 2023/2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
І |
Засідання № 1 "Організація та підтримка безпечного освітнього простору та забезпечення психологічної підтримки учасників освітнього процесу.Організації освітнього процесу у різних форматах і подолання освітніх втрат.Педагогічна взаємодія дітьми з особливими освітніми потребами.Організаційна педрада |
серпень |
протокол № 1 від 31.08.2023 |
ІІ |
Засідання № 2 “Співпраця з батьками щодо формування патріотизму у дітей дошкільного віку через історію свого роду. Участь у волонтерському русі”. |
грудень | протокол № 2 |
ІІІ |
Засідання № 3 «Використання інтерактивної гри з казковими персонажами та театралізованої діяльності для розвитку зв”язного мовлення, креативності , сенсорних, інтелектуальних і творчих здібностей дошкільників, зберігаючи основний принцип міжпредметної інтеграції STREAM-освіти" |
лютий |
протокол № 3
|
ІУ |
Засідання № 4 Підсумкова педрада .Подолання освітніх втрат. |
травень |
ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ 2022-2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
І | Засідання № 1 Створення безпечного , інформативного, цікавого та змістовного середовища для стимулювання когнітивного, емоційно-ціннісного та діяльнісно-поведінкового розвитку дітей ,завдання діяльності колективу та пріоритетні напрямки створення іміджу сучасного закладу дошкільної освіти. Організаційна педрада | серпень | протокол № 1 від 31.08.2022 |
ІІ |
Засідання № 2 Тема Формування морально-патріотичних почуттів у дітей дошкільного віку в період військового часу. «Без будь-кого з нас Батьківщина може обійтись,але будь-хто з нас без Батьківщини –ніщо” В.Сухомлинський |
грудень | протокол № 2 від 08.12.2022 |
ІІІ |
Засідання № 3 Тема: «Удосконалення організації освітньої діяльності з дошкільниками шляхом використання мультисенсорного підходу через включення різних каналів сприйняття «БАЧУ», «ЧУЮ», «ВІДЧУВАЮ», «ГРАЮ», «ТВОРЮ», зберігаючи основний принцип міжпредметної інтеграції STREAM-освіти дітей дошкільного віку» |
лютий |
протокол № 3 від 28.02.2023 |
ІУ |
Засідання № 4 Підсумкова педрада |
травень |