Козіївський ЗДО (ясла-садок) Краснокутської селищної ради
Богодухівського району Харківської області

ДОВІДКА про результати самооцінювання педагогічної діяльності і управлінських процесів за 2022/2023 навчальний рік

 

 

№ з/п

Напрям оцінювання

Оцінка педагогічної діяльності  та управлінським процесам закладу

1

Педагогічна діяльність педегогічних працівників

За наслідками вивчення документації, результатів опитування учасників освітнього процесу  було виявлено, що:

✔ Педагоги планують свою професійну діяльність. У них наявне календарно-тематичне планування, що відповідає освітній програмі закладу, зокрема, 48% складають за рекомендаціями МОН України, 39% використовують зразки, що  пропонують фахові видання, 13% - розробки Інтернет-сайтів.

✔ Переважна більшість педагогів  аналізують результативність власної педагогічної діяльності з урахуванням індивідуальних особливостей вихованців, результатів їхнього навчання та враховують результати аналізу при подальшому плануванні роботи.

✔Педагоги інклюзивної групи беруть участь у формуванні та реалізації індивідуальних освітніх траєкторій  вихованців з особливими освітніми потребами .

✔ Педагоги використовують освітні технології, спрямовані на оволодіння здобувачами освіти ключовими компетентностями та наскрізними уміннями.

✔ Важливою формою підвищення рівня педагогічної майстерності педагогів стала участь у всеукраїнських та обласних конкурсах для дошкільнят, вперше наші вихованці стали учасниками Всеукраїнського конкурсу “ВСЕзнайки” і отримали призові місця.

✔В умовах війни педагогічні працівники ЗДО  намагаються повноцінно надавати  освітні, інформаційні, консультаційні послуги сім’ям, які виховують дітей раннього та дошкільного віку. Для цього надається перевага  системам комунікації з дітьми( через батьків та інших членів сім”ї),  що дають змогу встановити швидкий обмін інформацією, мобільність зворотного зв’язку.

✔ Усі педагогічні працівники закладу забезпечують власний професійний розвиток, обираючи кількість, види, форми та напрями підвищення рівня своєї професійної майстерності з урахуванням освітніх інновацій, освітніх потреб  вихованців. Підвищення кваліфікації здійснюється  шляхом дистанційного навчання на платформах, затверджених рішенням педагогічної ради. 98% педагогічних працівників вважають, що керівництво закладу сприяє їх професійному зростанню.

✔  Більшість педагогічних працівників використовують форми роботи, спрямовані на формування партнерських взаємин зі здобувачами освіти, застосовують особистісно орієнтований підхід.

✔ Сплановано та реалізуються заходи, що передбачають співпрацю педагогів з батьками здобувачів освіти, яка відбувається у різних формах: індивідуальні спілкування з батьками (13%), батьківські збори (37%), з використьанням гаджетів (50%) Забезпечується зворотній зв’язок. Більше половини батьків задоволені комунікацією з педагогічними працівниками.

✔ Більшість педагогічних працівників вважають, що у закладі створені умови для професійної співпраці. Діють методичні об’єднання, діяльність яких здійснюється у формі засідань, участі в педагогічних радах. Практикується наставництво, взаємовідвідування онлайн-занять.. Близько половини педагогів вважають, що психологічний клімат закладу сприяє їхній співпраці між собою.

✔ У закладі розроблено  положення про академічну доброчесність. Педагогічні працівники переважно діють на засадах академічної доброчесності (під час оцінювання результатів навчання здобувачів освіти, використанні джерел інформації, результатів досліджень). 

Рівні оцінювання за вимогами:

  • ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти – достатній;
  • постійне підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників - достатній;
  • налагодження співпраці зі здобувачами освіти, їх батьками, працівниками закладу освіти - достатній;
  • організація педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності – достатній.                                         

 

4

Управлінські процеси закладу

За наслідками вивчення документації, результатів опитування учасників освітнього процесу та фактів, встановлених під час спостереження за освітнім середовищем було виявлено, що:

✔ У закладі розроблено, розглянуто на педагогічній раді та затверджено стратегію розвитку закладу, що враховує всі напрями діяльності. Стратегія розвитку враховує специфіку та умови діяльності закладу, включає завдання щодо створення рівного доступу для здобуття якісної освіти, формування ключових компетентностей; створення сучасної матеріально-технічної бази  ЗДО , інклюзивного середовища та інші завдання.

✔ Річний план роботи ЗДО містить аналіз роботи закладу за попередній навчальний рік, створено відповідно до стратегії розвитку закладу з урахуванням освітньої програми.

✔ Діяльність педагогічної ради спрямовується на реалізацію річного плану та стратегії розвитку закладу.

✔ 2022/2023 навчального року проведено  самооцінюванняза  двома  напрямами. Було проаналізовано анкетування батьків та педагогів . Двічі на рік відбувається моніторинг сформованості навчальних досягнень  вихованців.

✔ Керівництво закладу вживає заходи для створення належних умов діяльності закладу ( вивчає стан матеріально-технічної бази, планує її розвиток, звертається до засновника). На сайті закладу оприлюднено кошторис виконаних робіт та звіт про використання отриманих коштів.

✔ На думку 92% педагогів керівництво закладу доступне для спілкування з учасниками освітнього процесу, вчасно розглядає звернення учасників освітнього процесу та вживає відповідні заходи реагування. Педагогічні працівники можуть висловлювати свою думку, розбіжності, які виникали, переважно вирішуються конструктивно.

✔ Заклад освіти розміщує актуальну інформацію, забезпечує наповнення сайту, сторінку в соціальній мережі Facebook.

✔ Переважна більшість педагогічних працівників вважає, що керівництво закладу сприяє їхньому професійному розвиткові, зокрема проходженню чергової та позачергової атестації,  На початку календарного року у закладі педагогічною радою схвалюється план підвищення кваліфікації з урахуванням пропозицій педагогічних працівників.

✔ Внутрішньою системою забезпечення якості освіти передбачено механізми  забезпечення академічної доброчесності, порядок виявлення та встановлення фактів її порушення, види академічної відповідальності педагогічних працівників  за конкретні порушення академічної доброчесності. Фактично всі  педагогічні працівники поінформовані про необхідність дотримання академічної доброчесності.

 

Рівні оцінювання за вимогами:

  • наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених цілей і завдань – достатній;
  • формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм - достатній;
  • ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку – достатній;
  • організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою - достатній;
  • формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності – достатній.

 

 

Логін: *

Пароль: *